Ogromne wyzwania biznesowe
Patrząc 3 lata wstecz… Czas lockdown’u i utraty moich dwóch pracowników, którzy byli filarami firmy. Rok bez aktywności biznesowej.
Dzięki Ajurwedzie przeszłam przez ten czas spokojnie. Miałam w sobie przestrzeń na akceptację. Wiedziałam, jak zbierać siły i pomysły na nowe rozwiązania.
Wyszłam z tego obronną ręką. Nie straciłam ani jednego klienta, wręcz odwrotnie – przyszli nowi. Kupiłam drugą firmę, która właśnie wchodzi na rynek sztuki w Skandynawii.
Ja to zobaczyłam na zjeździe Szkoły Ajurwedy. Podczas wizualizacji pokazało mi się to wszystko, co się właśnie dzieje.
To dopiero początek
Jestem praktykującą konsultantką ajurwedyjską. Umiem stawiać bardzo celne diagnozy i to dodaje mi skrzydeł.
Wzięłam udział w wydarzeniu Ajurweda Summit jako prelegentka! Byłam gościem podcastu. Mam odwagę wychodzić do ludzi, bo wiem, jakie niosę ze sobą jakości.
Spełniam swoje marzenia, bo zawsze chciałam edukować innych. Przekuwam moją pasję dzielenia się wiedzą w zawód. Stworzyłam podstawy programu edukacyjnego dla położnych pracujących na blokach porodowych.
Dopiero się rozkręcam!
Dobre oko na biznes
Ajurwedę świetnie wykorzystuję w biznesie, daje mi ona nieograniczone możliwości. Dzięki niej „czytam” swoich kontrahentów. Mogę świetnie przygotować się do rozmów handlowych. Z sukcesem rekrutuję nowych pracowników.
Często moi interlokutorzy pytają mnie – skąd ja to wiem? A ja przyglądam się i po prostu wiem. Ajurweda mi to dała.
A to wszystko dodatkowo z umiejętnością zarządzania swoją energią. Ajurweda nauczyła mnie działania w lekkości, bez siłowych rozwiązań. To przynosi zaskakujące rezultaty.
W rodzinie
Praca to nie wszystko. Ajurweda przynosi także sukces na polu rodzinnym. W kuchni, codziennych nawykach, w dzieleniu się z bliskimi swoją leczniczą wiedzą.
Potrafię odnaleźć się w każdej sytuacji. I w biznesie, i w mojej prywatnej przestrzeni z równie dobrym rezultatem.
Sylwia J.Petersen,
edukatorka Ajurwedy i aromaterapii, zarządza 2 spółkami
Zostań konsultantką Ajurwedy
Zrozum lepiej swoje zdrowie
i skutecznie pomagaj sobie,
swoim bliskim i klientom